fredag 7. oktober 2011

Ny giv

Da håper jeg å blåse nytt liv i bloggen min -igjen.
Men nå satser jeg på å være litt mer aktiv på fotofronten med andre motiv enn bare baby.

Her kommer en liten smaksprøve fra en workshop/helgetur til Lavangen i Troms. Vi var blant annet innom en gammel silo, Salangsverket, en bilkirkegård og Polar Zoo, der vi var så heldige å få komme innenfor innhengningen til gaupene og ulvene. Det var stort!

   




Fra Salangsverket

I det første bildet er planen å klone bort den sorte flekken i høyre hjørne, samt å lage litt mer luft over bygningen, men det kommer når jeg får litt tid til å funne ut hvordan jeg gjorde det igjen (har glemt mange av mine PS-kunster....)

   

   

   

Her er noen bilder fra Polar Zoo. Det var helt utrolig å komme så nært inn på de ville dyrene. 








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar