fredag 24. april 2009

Lett blandet

Sommeren 2008 flyttet vi, min samboer og jeg, hjem til Norge igjen etter et år som studenter i Sør-Spania. Hele sommeren, med unntak av en liten til til London for å feire svigermors 50 års-dag, tilbrakte i Sogn og Fjordane med strålende sol og 35 grader de fleste dagene. Det var nesten varmere enn Spania.

Under er noen bilder fra sommeren og Londonturen, spedd på med noen bilder fra en dykketur til Narvik med Studentenes Undervannsklubb Tromsø (SUT).


En skate vi plukket opp under et dykk på vestlandet.






Et gammelt bilvrak jeg snublet over på en skogstur ytterst i Sognefjorden.





En meddykker som ligger å flyter i havnebassenget i Narvik.





Havna i Narvik (eller rettere sakt på andre siden av Narvik sentrum, men husker ikke navnet på stedet).





Svigerbror leker seg i en av Londons mange fontener.






En eller annen statue viser vei.





Det aldri så lite kjente London Eye.
Her må det vel nevnes at jeg fikk et aldri så lite panikkanfall. Jeg sliter litt med høydeskrekk, men av en eller annen grunn så føler jeg en trang til å få med meg slike kjente "høydepunkter". Jeg kom meg inn i vogna uten større anstrengelser, men kjente panikken grep meg med det samme. Det morsomme er at det høyere vi kom, jo bedre ble det. Panikken kom på bakken og ikke i høyden slik den kanskje ville ha rammet folk flest. Etterhvert klarte jeg til og med å stå nærme vinduet slik at jeg fikk tatt bilder ut over London by!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar